miercuri, 13 aprilie 2011

Multumiri

Nici nu stiu cu ce sa incep. Sunt pur si simplu uimit de tot ce se intampla in jurul nostru. Mami si-a dat seama cu adevarat cine ne sprijina pe drumul nostru. Unele persoane ii spun mamei ca prin acest blog imi distrug mie viitorul si multi nu vor mai vorbi cu noi. Si ce daca. Noua nu ne pasa. Prietenii adevarati sunt cei care ne sunt aproape indiferent de problemele care le avem. Nu are de ce sa-mi fie rusine de problema pe care o am. Ce stiu este ca am alaturi de mine parinti minunati, prieteni adevarati si cand scriu asta ei stiu cine sunt. Ii multumesc Ancai pentru ca a ajutat-o pe mami sa faca acest blog desi ea nici nu ne-a vazut vreodata. Ii multumesc Mirelei, prietena mamei care desi se afla la distanta mare de noi a fost si ne este mereu alaturi. Ii multumesc iubitei mele Alina care are o mama minunata ce este alaturi de mami in orice moment. Ii multumesc si Nicoletei pentru ca are un suflet mare si se roaga pentru noi. Enumerarile ar putea continua, le multumim tuturor pentru sprijin. Le multumim si celor care ne intorc spatele pentru ca asa ne-am dat seama de prieteniile adevarate si durabile.

5 comentarii:

  1. buna draga Mihaita si draga mamica...am citit povestea voastra si m-am intristat tare...ma bucur insa draga Mihaita ca ai o mamica asa puternica...vreau sa stii ca ma rog pentru tine dar mai ales pentru mamica ta, sa aiba putere sa fie alaturi de tine in drumul ce urmeaza...
    pentru mami am si un mesaj, in pagina care urmeaza, gasesti pe cineva care a trecut prin ceva asemanator...poti cere informati sau poti doar vorbi cu el sunt sigura ca e gata sa te asculte si sa te incurajeze
    http://ingerultacut.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu Mihaitza,

    Drumurile ni s-au despartit acum ceva mai bine de 6 luni dar tu stii ca te iubesc enorm, ca imi este dor de tine si ca abia astept sa ne revedem. Imi pare rau pentru persoanele care nu te mai vor in preajma lor si cu toate astea ma bucur. Ma bucur sa stiu ca langa tine si langa mami vor fi doar acele suflete speciale care poate nu stiu ce se intampla dar care inteleg durerea si care iti vor oferi dragostea si ajutorul lor neconditionat.
    Iubi, tu esti cel mai norocos baietel din lume ca ai o mamica atat de puternica, grijulie si iubitoare, care face totul pentru tine. Este o adevarata luptatoare si merita multe multe multe imbratisari!!
    Mi-e dor de voi toti si va iubesc!

    Cu gandul mereu la voi,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. Te iubesc mult si voi lupta pentru cei care ma iubesc. Mami ma va ajuta sunt sigur de asta. Te imbratiseaza cu drag, al tau, Mihaitza

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai de ce sa imi multumesti, Mihaita, blogul e o chestie care se face in 5 minute. Iti doresc, ca prin intermediul lui, sa gasesti tot ce ai nevoie, suport moral si financiar si sa te faci bine, ca celor care se poarta urat acum sa le para rau pentru atitudine.
    Mami de Emiliut.

    RăspundețiȘtergere