miercuri, 6 aprilie 2011

Sa va spun despre mine

Ma numesc Mihaita. Am un an si sase luni. Sunt un copil dorit de parintii mei si asteptat cu multa dragoste. O iubesc mult pe mami, sunt in permanenta in preajma ei. Si ea ma iubeste, sunt sufletul ei .
Doar ca acum o saptamana, doamna doctor Sanda Magureanu i-a dat mamei o veste devastatoare. Am tulburari de spectru autist. Adica traiesc intr-o lume  a mea din care mama incearca cu disperare sa ma scoata. Luni si marti am fost la Bucuresti la spitalul Obregia unde mi s-au facut investigatii suplimentare iar pe 11 aprilie mi se va spune in ce stadiu a bolii  ma aflu. Va trebui sa fac terapie 2 ore/zi si apoi 4 ore/zi.

4 comentarii:

  1. Buna Mihaita, sunt Cristina matushica ta. Din pacate n-am avut bucuria sa te cunosc fatza in fatza dar din pozele care le-am vazut esti o dulceatza de copil!!!! :X:X:X
    Asa cum o stiu eu pe verishoara mea, pe mami tau, care intotdeauna a fost o luptatoare, o persoana extraordinara pentru care am toata stima si respectul si pe care o ador, stiu ca va fi bine si ca maine de ziua ei i se va indeplini o dorintza. Si ca tot veni vorba de ziua mamicii tale, ii doresc din tot sufletul sanatate atat ei cat si copiilor ei si rabdare ca soarele va rasari cu putina credinta in Dumnezeu.
    va pup si va imbratisez cu mult drag!!!!!!!!!!
    Cristina Birau

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Mihaita , sunt Florin unchiul tau . Nu am avut ocazia sa te cunosc dar ne rugam pentru sanatatea ta si pentru puterea de lupta a mamicii tale. Sa dea Dumnezeu sa auzim numai vesti bune despre voi

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani, Florin! Sanatate multa si multe impliniri. Iti multumim ca esti alaturi de noi.

    RăspundețiȘtergere